Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

„Čokolinda“ i srpska privreda

Komentari (33) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 09 decembar 2016 13:56
Dakle, VRH!
"zadala ozbiljan zadatak hrvatskim deda-mrazovima, može da im brada pocrni od Plazma keksa"
Preporuke:
53
0
2 petak, 09 decembar 2016 14:23
Auuuuu...
Bilo mi je baš nešto sumnjivo u vezi te čokoladice sa rižom(verovatno su hrvati instiktivno osetili da je to neka srpska podvala) pa sam malo analizirao sastav. I evo kako pod mikroskopom izgledaju zrna riže u njoj:
http://www.czipm.org/Grafika/Foto/stev07.jpg

Hrvati, proverite ako ne verujete mom mikroskopu.
Preporuke:
35
1
3 petak, 09 decembar 2016 14:45
ser joška
Hrvati su zlikovci koji su po propisu platili sve brojne firme po Srbiji koje su nevini Srbi ponudili na prodaju budzašto ...

zamislite nisu ih još zatvorili nego O NEBESA rade! usred Beograda, Odžaka, Sombora ...

a još su i naivčine koje nisu uzele stimulacije za zapošljavanje radnika kao Koreanci, Rusi ili Italijani npr...

i toliko su preverzni da im smeta kad deci Dubrovnika daješ slatkiše iz države koja je bombardovala "srpski" Dubrovnik, na dan bombardovanja "starijeg i lepšeg" Dubrovnika .

ma sve ustaše bre
Preporuke:
24
32
4 petak, 09 decembar 2016 15:15
Forever Jang
Ser joška, nisu Hrvati krivi. MI smo krivi.

Koliko Srba zna da je NDH 1942-1944 imala u Knez Mihailovoj ambasadu, koja se nije tako zvala (zvla se Kulturno središte), ali jeste bila ambasada? Ne više od 100.
Koliko Srba zna da je logor Staro sajmište u tom periodu bio pod upravom ustaške komande? Ne više od 1000.

Koliko Srba zna, da je Hrvatska vlasnik naših firmi u značajnom procentu?Ne više od 10.000.

Koliko Srba misli da je PINK kultura srpska kultura? 10000000000....

Mislite li da je Mitrovićev sin tek tako pušten na slobodu nakon ubistva? Ja ne mislim.
Preporuke:
107
0
5 petak, 09 decembar 2016 15:20
jedite se ktroati
Kolinda,buš eksplodiral od muke?
Buuuuum!
Lako je njima,oni imaju Vučića,ali i mi imamo Vučića,pa nam je teško.
To je taj paradoks.
A on,Vučić,ćuti.
Preporuke:
31
2
6 petak, 09 decembar 2016 15:37
ZEMUNAC
NAS premijer, Veliki Vodja,upravo je izjavio je da nemamo problema sa HRVATSKOM robom koja normalno ulazi u Srbiju!No normalno bi bilo da ON LICNO trazi izvinjenje od gdje Kitarovic zbog fasizma I VRLO GRUBE PROVOKACIJE da odbije obicnu cokoladicu poreklom iz Srbije!No taj izdajnik je spreman SVE DA PROGUTA,da bi HRVATI DOZVOLILI otvaranje nekih poglavlja za EU,a on OSTAO NA VLASTI,jer je bas to domaci zadatak za zapad!Najbolji odgovor gradjana Srbije da promene premijera!Trebalo bi sada potraziti gdina Hana i gdina Devenporta i traziti DA EU kazni fasisticku reakciju gdje Kitarovic ili joj bar uputi OSTRU KRITIKU U MEDIJIMA sirom sveta!Ali nas vodja je MARLJIV IZDAJNIK,koji je na sve spreman da zadovolji STRANE NALOGODAVCE!DOLE MARIONETSKA VLADA!A pre dvadeset godina,GLUMIO je patriotu i nacionalistu,jer su tada nalogodavci TRAZILI TAJ NACIN da uniste Srbiju!KOJI BEDNIK!
Preporuke:
66
1
7 petak, 09 decembar 2016 15:49
Zoran Đorđević
Mi u stvari živimo u kroatokratiji. Da se ne lažemo.
Sjajna formulacija, pohvala autoru.
Preporuke:
66
1
8 petak, 09 decembar 2016 15:50
Knežević Milan
Neće ovo otrezniti ni jednog kroatofila u Srbiji, gospodine Đikiću; čak, šta više- pojačaće agresiju na svaki srpski pokušaj trežnjenja.
"Krug dvojke" je uvek prednjačio u "kosmopolitizmu".
Zašto?
Zato što su uvek prolazili jeftinije od ostalih Srba u svim polomima, kojih je bilo previše i za mnogo veće narode, a i zato što se u taj "region" Beograda nikad nije useljavao neko ko je "pretekao" posle tih poloma i klanica, pa da im posle priča o tome- kako izgleda u praksi taj "kosmopolitizam", koja je cena opraštanja zločina drugih prema nama, i odsustva svesti o odgovornosti prema sunarodnicima koji pretrpe zločin, a "elita" ga oprašta u ime sumnjivih motiva.
Ima tu još koječega, no- to je suština.
Sve dok Srbi ne počnu disciplinovano i istrajno da primenjuju reciprocitet, kao najefikasniji vid bojkota- dešavaće nam se ružne stvari kao narodu.
Ovaj incident je dobar dokaz da je to neporeciva istina, ma koliko se to ne dopadalo "svim nijansama žute".
Preporuke:
65
5
9 petak, 09 decembar 2016 15:56
Sima
@Forever Jang


Koliko Srba zna da je NDH 1942-1944 imala u Knez Mihailovoj ambasadu, koja se nije tako zvala (zvla se Kulturno središte), ali jeste bila ambasada? Ne više od 100.


Ja to nisam znao, a baš se zanimam za taj deo naše istorije. Imaš li koji link ili knjigu koju možeš da poručiš? Hvala

Koliko Srba zna da je logor Staro sajmište u tom periodu bio pod upravom ustaške komande? Ne više od 1000.


Hmmm, zar nije bolje pitanje: Koliko Srba zna šta je Staro sajmište?

A da je bilo na teritoriji NDH, koja je na izričitu molbu Nemačke njoj dozvolila da rukovode tim logorom, to sam znao.
Preporuke:
37
3
10 petak, 09 decembar 2016 15:59
Autor
Hvala Zorane

"petak, 09 decembar 2016 14:49 Zoran Đorđević
Mi u stvari živimo u kroatokratiji. Da se ne lažemo.
Sjajna formulacija, pohvala autoru.
Preporuči komentar: 1 0"
Preporuke:
33
0
11 petak, 09 decembar 2016 16:12
Cviko
Stvarno nemamo problema sa hrvatskom robom. Roba ulazi, novci izlaze, naš budžet prazniji i prazniji. Hrvati uopšte nisu gadljivi na srpski novac, koji se na putu od Beograda do Zagreba, pretvori u evre, evrolino, čokolino... Vlasnik firme koja proizvodi čokoladice je Hrvat ali oni su toliko alergični na Srbe da mesto proizvodnje izaziva nacionalističke euforije. Zamislimo da je Kolinda delila ne čokoladice već čokolade, one najveće, kakav bi to bio nacionalistički zemljotres. Čini mi se da smo još i dobro prošli. Nisam nacionalista (u dosijeu piše da jesam) a kamoli šovinista ali odavno kupujem u manjim prodavnicama, gde je količina robe iz Hrvatske mnogo manja nego u "Ideji" ili je čak ni nema. Zato mi je kupovina odnosno kontrola odakle je roba, lakša. Ovo nije bojkot, jednostavno hoću da pokažem, da bez hrvatske robe mogu da živim sasvim normalno. I onako usput. Naši mediji vrte reklamu na melodiji "da nije jubavi nebi svita bilo"... Neka u hrvatskoj puste "sojčice devojčice", malo mor
Preporuke:
55
0
12 petak, 09 decembar 2016 16:18
cmok Toronto
Nedostatak akcije,reciprotiteta ne opravdava čuđenje i kukanje...Šta nam rade...pa mogu da nam rade.
Dosta serba letuje u Dubrovniku da bi jeli serbske čokolade.
Ravnodu$nost je velika bolest tela i du$e.
Preporuke:
38
1
13 petak, 09 decembar 2016 17:48
srpske patriote...
Karakter patriotske stvarnosti je ludakokratija...
Preporuke:
5
22
14 petak, 09 decembar 2016 19:00
vukovac
Bravo po sto puta bravo, napokon da neko otvoreno i iskreno kaže suštinu problema.
Preporuke:
27
1
15 petak, 09 decembar 2016 19:04
Srbin crnac, ateista - smrt angloameričkoj nacifašističkoj imperiji
Kroatokratija je normala za "evrokratiju". Da bi EU dobila tržište Slovenije oni unište slovenačku privredu, a da bi Sloveniji nadomestili izgubljeno oni im daju bivšu Jugoslaviju da bi prodavali svoje proizvode, nama su naredili da uništimo "Slobodu" da bi morali kupovati "Gorenje", a isto to su uradili za svoje pulene Hrvate u Srbiji, ono što oni opljačkaju preko svojih banaka i drugih metoda nadoknađuju u Srbiji preko trgovačkih lanaca i preduzeća za koje su nam iz EU/SAD stigla naređenja da ih prodamo Hrvatima. Ukini to i videćeš odmazdu Zapada što ih udaraš po džepu.
Preporuke:
26
0
16 petak, 09 decembar 2016 19:16
Seljak Bezemljaš
Pročitam tekst i dam se u polusatno razmišljanje.
Kada uzmem u obzir širi kontekst, logičko zaključivanje mi kaže da su Hrvati velikom većinom katolici a mi Srbi komunisti.Dobro za Todorića a loše za nas. Neveselo saznanje.
Preporuke:
30
5
17 petak, 09 decembar 2016 19:37
treba!
Aleksandar B.Đikić kaže i ovo: "...I konačno da naljutim mnoge, za mene je merilo kroatokratije stanje ćirilice u Srbiji...". Slažem se, i imam utisak da je procena od 90% latinice u javnoj upotrebi u Srbiji umereno-realna. Ali - za to je najmanje kriva Hrvatska, ma koliko joj to prijalo.Krivci su isključivo Srbi - kako oni na vlasti, tako i njihovi birači koji ništa ne preduzimaju protiv toga, a kolektivno pate od pogubne jugonostalgije i jugoslavomanije. Lupetanja u stilu: mora se,znate - idemo u EU, su izgovori prihvatljivi samo za idiote. Vidite Bugarsku i Grčku: gde je tamo latinica??? Ako ne cenite sebe i svoje vrednosti, svi će vas gaziti. Kakvi ste - i treba da vas gaze!
Preporuke:
40
1
18 petak, 09 decembar 2016 19:56
Orvelovska Srbija
Odličan članak, slažem se za ćirilicu! Naši tzv.intelektualci (kakve sve prevrtljivce i licemere častimo tim nazivom!) su zadojeni titovim antisrpskim komunizmom i ne vide od njega ni Srbe, ni Srbiju, ni jezik i kulturu ...
Preporuke:
31
1
19 petak, 09 decembar 2016 20:06
brzi
Ovo se dogodi kada je sve politika umesto da bi bila sve ekonomija. Pravo pitanje kod vas bi trabalo da bude zašto ste uz činjenicu da imate tržište cca 10 miljuna potrošača garantovan ( Srbija+KiM+RS) uopšte prodavali večinu vaše prerađivačke prehrambene industrije jer bi večina komotna mogla da preživi na 10 miljonskom tržištu. Kde su se ekonomski šklovali vaši "veleumi" Mišković, Beko i Bubalo koji su bili alfa i omega privatizacije, neki na obe strane ( i kao prodavci i kao kupci) a neki kao prodavci.
Preporuke:
19
6
20 petak, 09 decembar 2016 20:12
Odbrana i poslednji dani
Nakon svega, svih ovih stradanja od strane "bratskog" hrvatskog naroda, jugoslovenska ideja ne bi trebala da nam bude ni deveta rupa na svirali. Međutim, nije tako. Kod Srba se zapatilo jugoslovenstvo, samoubilački mu stremimo, dok ostalim bivšim republikama,ne pada ni na kraj pameti. Iako o tome ne treba uopšte da raspravljamo, kod nas su česte rasprave na temu jugoslovenstva. Kad kažete da ne treba da ga baštinimo, najčešći odgovor je - U Jugoslaviji se lepo živelo,primala se plata,bilo je bezbedno. Ljudi nikako da shvate i prihvate da je sa tom državom gotovo. Ideja jugoslovenstva, koju veliki broj neodgovornih popularizuje u srpskom narodu,ima, između ostalog, dve izrazito teške posledice po srpsko društvo. To je ekonomsko porobljavanje od strane hrvatskog kapitala, i pasivizacija Srba u Republici Srpskoj, kako bi pod formom "nekad se lepo živelo" pristali na dobrovoljno ukidanje RS i zajednički život u unitarnoj BiH. Velike su štetočine oni koji tu ideju promovišu.
Preporuke:
34
0
21 petak, 09 decembar 2016 22:32
Vera
U Gradskoj biblioteci u Subotici su od pre par godina sve već postojeće knjige podeljene na knjige na srpskom i na hrvatskom jeziku, a i pisci su podeljeni na hrvatske i srpske, čak i oni za koje se i dan danas ne zna tačno kako su se za života o svojoj nacionalnosti izražavali. To je izazvalo potpunu pometnju u ionako jadnoj i haotičnoj raspodeli knjiga, te je postala prava avantura pronaći naslov koji želite, odnosno otkriti u kom delu biblioteke se nalazi, i po kom kriterijumu spada u srpski ili u hrvatski deo. Naravno da je nabavljena gomila novih "hrvatskih" knjiga i da je u samo par godina zaposleno novih tridesetak potpuno dokonih ljudi. U okviru biblioteke nalazi se i odeljenje Američki kutak.
Preporuke:
25
1
22 subota, 10 decembar 2016 00:54
Observantes
Sjajan g. Đikić (očekivano)! Tako se piše. Hrvati su imali tempo, onaj favorizvani od spolja, i on se temporalno zove: 20 godina antisrpske propagande od sponzora koji im je napravio državu. Pošto je tempo potrošen vreme je za "pad na nos". U bilo kojoj interakciji s Hrvatima Srbi odnose pobedu. To se neće desiti jedino onda ako su istorijske gnjide uspele da nahuškaju Hitlera i današnje ekvivalente uz stacionaran poklonički "vatikanski blagoslov". Srbi su simbol života (ovakvog ili onakvog), simbol krsta. Hrvati su zloupotreba krsta. Ta zloupotreba kasnije će izroditi šire civilizacijeske nesreće na ovom prostoru. Oni ne znaju da im Srbi opraštanjem otimaju šansu da se civilizacijski kvalifikuju. Hrvatima je jako teško, nikad teže! "Hitleri" nedostaju i prestaju! Inercija iz nemoći je bolna i tek će biti. O Šiptarima naknadno, kao kaskadnoj rutini istog zlikovca.
Preporuke:
17
2
23 subota, 10 decembar 2016 01:29
el srbinjo, najšire
"U okviru biblioteke nalazi se i odeljenje Američki kutak".

kutak za sporni trenutak, pre svega kad je američka istorija u pitanju. dva su glavna istorijska događaja i dva genocida:
- naseljavanje severne amerike - genocid nad indijancima
-iskrcavanje saveznika u normandiji - genocid nad ostatkom planete..

ali da kažem nešto i na temu čokolinde. u srbiji se zbijaju šale, što i nije loše, iako smatram da ne bi tako olako trebalo preći preko ovoga izrazito nacističkog ispada uzorite kolinde. u pitanju je diskriminacija jednog naroda, sledeće je uvođenje rasnih zakona, a potom plinske komore.
Preporuke:
9
0
24 subota, 10 decembar 2016 01:38
ddd
Znate kad bi neki naš tajkun mogao da kupi neku firmu u Hrvatskoj, pa nikad. Kod njih se zna, mrze sve iz Srbije. To samo ne mogu da shvate Jugosloveni.
Preporuke:
18
0
25 subota, 10 decembar 2016 01:53
marko
Ti hrvatski tajkuni kao Todorić su pukli, to sve opstaje na kreditima. Sama ekonomija Hrvatske je dobrim delom zasnovana na kreditima oni su prezaduženi. Od raspada Jugoslavije samo su puteve izgradili od kredita i stranci su im uzeli dosta hotela na Jadranu. Sad sa masovnom emigracijom ulaze u spirali propadanja, braćo moja samo polako. Samo je u Nemačku od ulaska u EU 2013 do 2015-g otišlo 60.000 Hrvata. A gde je Irksa, Austrija,SAD,Kanada,Australija,Novi Zeland,Rusija.
Svako ko nešto zna ima da ode, ostaće samo uhlebi, domobrani zločinci, Crkva...
A dugovi ima samo da rastu, smanjuje se tržište, moraće da povećaju sve moguće poreze, moraće da štede i onda će masovno da puknu.
Krajina je prazna, sad im iz Slavonije beže ljudi glavom bez obzira. Samo polako braćo...
Preporuke:
18
1
26 subota, 10 decembar 2016 11:08
Cviko
@ marko,
U pravu ste. Pre par meseci jedan novinar "Večernjeg lista", pisao je o problemima "Drniškog polja" koje se ranije zvalo "Petrovo polje". Članak je veoma vešto napisan ali svakom ko je imalo prozorljiv upada u oči da je u tom polju, glavni problem , nestanak ljudi. Ne Hrvata, Već Srba. Zbog toga je "Petrovo polje" pusto, u parlogu. Srpski tragovi se brišu. Zato se zalažem da svako mesto ( ovo sam pisao više puta) bez obzira da li je u Srbiji, posebno Kosovu i Metohiji, na teritoriju republike Srpske ili Republike Srpske Krajine, ima svoj sajt. Istina je da koga nema na Internetu, taj ne postoji ni u sadašnjosti. Za prošlost, ovi koji su zaokupirani pitanjem kako opstati, ne mare. Ali ovo moramo uraditi za neku novu generaciju, koja će verovatno postaviti ova pitanja. Hrvati, Albanci, Muslimani to rade a sa čokpladom se slade, dok to rade.
Preporuke:
19
0
27 subota, 10 decembar 2016 11:33
Nikola Jovandić
Fenomenalan tekst!
Da li bi autor, koga neobično cenim, udovoljio mojoj maloj znatiželji i otkrio ime uvaženog intelektualca s kraja teksta? Usudio bih se da pogađam: bio je to prof. dr Milo Lompar. Jesam li u pravu?
Preporuke:
11
2
28 subota, 10 decembar 2016 12:15
Autor
@Nikola Jovandić
Ne, nije u pitanju Lompar.
Preporuke:
8
0
29 subota, 10 decembar 2016 17:39
Seljak Bezemljaš
subota, 10 decembar 2016 10:08 Cviko
Lep predlog.Ima li tih sajtova?

Folksdojčeri su u Nemačkoj napravili verne makete mesta iz kojih su otišli 1944.g.(neki su otišli 1963.g. na osnovu međudržavnog ugovora).
A imao sam prilike da u dva sela u Bačkoj vidim i da zadnjih 10 godina obnavljaju svoje urušene crkve i spomenike svojim svecima.U oba ta sela ne živi ni jedan Nemac.
Ovo su moja uzgredna saznanja, pa sigurno toga ima još.Koliko?
Brani li nama neko da počnemo sa maketama i naravno sa sajtovima.
I čovek i selo... stvarno su umrli kada ih se više niko ne seća.
Preporuke:
13
1
30 subota, 10 decembar 2016 22:50
Cviko
@Seljak Bezemljaš,
Hvala na pohvali za predlog. Ulepšali ste mi veče. Stvarno, hvala. Sajtova ima. Možete ih naći na link vezama sajta "poreklo". Tu ima dosta podataka o Srbima na Balkanu a i šire. Pogledajte sajt: macure, pa moje kistanje, oj krajino i druge na koje će te naići ako potražite. Sajt macure me je posebno impresionirao. Urađen je veoma profesionalno i temeljito. Mislim da je to primer odnosno da bi to mogao biti neki šablon, kalup za pravljenje sajtova ovog tipa odnosno onog što predlažem.Još jednom hvala i prijatno veče.
Preporuke:
9
1
31 utorak, 13 decembar 2016 01:01
Igor
Hvala za spisak svih hrvatskih proizvođača u Srbiji.
Preporuke:
4
0
32 četvrtak, 15 decembar 2016 00:27
Majstor Bob
Ekonomski majstorluk je počeo sa Đinđićem, evo dovšava ga Vučko. Mi smo narod sa najgorim maloumnicima na vlasti.
Preporuke:
2
0
33 petak, 16 decembar 2016 00:57
Turas
Đikić na kraju ilustruje suštinu kroz reakciju profesora i latiničnog pisma. Upravu je tako "prirodna" Kolindina reakcija . Nije ni malo glupa za rvatsko okruženje - "dapače" .Tako gospodinu Đikiću reaguje i "naš" premijer . U čemu je onda problem ?
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner